onsdag, april 13, 2022

Uppdatering!

 Inte skrivit på ett tag!

Däremot kommit igång med löpningen igen och det känns bra. Inte helt tillbaka i form än, det tar väl ett tag att träna tillbaka både löpmuskler och konditon men jag kan springa igen och det är så himla skönt.

Förra helgen fick jag till en mil för första gången sen januari. Häromdagen körde jag ett riktigt bra intervallpass, känns skönt att hitta lite tempo igen! och idag lyckades jag få till ett hyfsat långpass på 12,2 km.

Så hoppet om halvmaran lever i högsta grad. Dock med reviderat mål eftersom jag tappade 2,5 månads träning. Men inget att hänga läpp över utan köra på och göra det bästa av det hela ändå.

Just nu är jag mest glad att jag kan springa igen! 

Axeln känns också bättre o bättre, har fortfarande ett rehabprogram jag följer för den. Men känns mycket bättre. Ska tillbaka till sjukgymnast nästa vecka så får vi se vad domen blir!

Inga kommentarer: