måndag, januari 31, 2022

Covid

 Ja inte helt oväntat kom Covid in i vårt hus också.

Jag är idag på dag 5 sen jag testade positivt. Har haft rosslig hals, lite hosta, ont i huvudet och trött. Ingen feber eller annat. Idag är alla symtom i princip borta, förutom TRÖTTHETEN, huvaligen så trött jag är. Det är en helt ny nivå av trötthet. Ögonen vill bara blunda och jag vill sova hela tiden. Det känns som att jag har bomull i hjärnan och det känns som jag rör mig i slowmotion. Jag har svårt att koncentrera mig några längre stunder. Hoppas verkligen att det släpper snart. 

Undra hur snabbt efter Covid man kan testa att jogga. När alla symtom är borta ? ska man vänta extra, hur länge.. jag avskyr att missa pass. 

Bästa TSMgruppen sprang ju 19 km i halvstorm igår och här satt jag hemma o gäspade liksom.. 

Inga kommentarer: