tisdag, mars 30, 2021

Nostalgi

 Nu har jag suttit och läst mina gamla inlägg från 2009-2014 då jag sprang som mest innan barnen kom. Livet är så annorlunda mot då. Jag vill absolut inte byta bort min familj! Såklart inte! De är mitt allt<3

Men ibland kan jag inte låta bli att drömma tillbaka till långa härliga löppass på helgen, packa en väska o vara borta hela dagen, springa o stanna o fika. Springa lite till :) osv :) Samla några vänner o göra gemensamma långturer. Springa från Hornstull till Järna... eller Årets sista långpass o andra sånna knasigheter.  Jag sprang så mycket lopp också och det kan jag verkligen sakna. Jag är loppoman! verkligen. NU är det ju inga lopp ändå pga Corona men förhoppningsvis kommer det igång snart igen.

Och barnen börjar bli större, vi börjar få lite nya familjerutiner och framförallt jag börjar få tillbaka lite form och kondition efter två barn :)

Så jag vill börja springa lopp igen, jag vill hitta nån gammal (eller ny) löparkompis och kunna ta en heldag i löparskorna.. 

Men en sak i taget. Idag blir det lunchpass iallafall. ca en timme. Alltid nåt :)

Inga kommentarer: