onsdag, maj 07, 2014
Walk-jogg-test
Woho!
Idag bytte jag om och förflyttade mig 2 km!
Blandade powerwalk med väldigt lugna joggpartier
Totalt ca 1 km walk och 1 km jogg
Blev inte ens svettig men lite varm :)
Men framförallt varm inombords bara av att få sätta på mig löparskorna efter 10 dagars uppehåll.
Tog en löjligt kort och lugn runda men vill verkligen inte förhasta nåt nu.
Absolut inte minsta känning i foten vare sig under tiden eller nu efter
Ska känna hur det känns imorgon. Om fortfarande inget så vågar jag nog öka på nån km nästa pass!!
Kanske kanske är maran möjlig ändå om tre veckor. Hoppas!!
Men attans så stel jag kände mig i kroppen. Lår o vader är inte vana att vila såhär länge! Men om foten håller nu så hittar nog resten av kroppen tillbaka rätt snabbt!!
2 km
17:46 min
8.53 min/km
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Bra test. Du kan inte ha tappat mycket att återhämta dig ifrån. Framför allt har du inte tappat uthållighet för den sitter i länge. Jag skulle tro att du fixar maran.
Skicka en kommentar