Nu ringde de äntligen.
Så jag har fått en tid i eftermiddag för magnetröntgen.
Känns nästan lite fånigt att knata in där och inte ha ont längre, inte halta det minsta. Men det är väl lika bra att ta det säkra för det osäkra och göra röntgen nu när jag äntligen har fått tiden!
Fast det känns ju som att det var förra veckan jag hade skitont och inte kunde gå! Denna vecka har jag inte ont alls så de kanske inte kan se nåt på röntgen!?
Men men om det nu mot förmodan är en fraktur så lär de ju se den även om jag inte känner av den när jag går!
Inte vågat prova springa än.
Tänkte mig på att gå en runda i spåret ikväll det är mjukare underlag än asfalten och kanske lägga in kortare jogginslag bara för att känna hur det känns.
Ingen som helst smärta när jag går idag
Var på gymet imorse och körde styrka och vågade mig på att testa några minuter på Crosstrainern som uppvärmning, körde försiktigt men kände inget av foten!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar