torsdag, april 24, 2014

Träningsvärk!

Japp precis så, idag värker hela kroppen, det ömmar och bultar precis överallt!
Precis så ska det vara dagen efter man blivit manglad av sin PT för första gången på flera veckor! Men nu är det slut på slarvet, nu ska Jocke få köra skiten ur mig varje onsdag! Wiehe! :)
Igår fick jag släpa bildäck med ett stort rep, boxas samt en del magövningar. Helt slut! Kanonbra pass! Nu ser jag fram emot nästa :)

Men först väntar Womans Health halvmarathon på lördag.
Jag ser loppet som ett långpass och avstämning inför Göteborgsvarvet. Det är klart att jag kommer göra mitt bästa ändå men tanken är att testa farten jag vill hålla på varvet och se om det håller, så det finns en risk att jag spricker, men hellre nu än om tre veckor på lördag!

1 kommentar:

Sofia sa...

Spännande! Lycka till!