fredag, oktober 13, 2023

Igång igen

 Ja nu är jag igång igen. En hel vecka behövde kroppen verkligen vila. Jag var så trött, kände mig väldigt utmattad och konstant hungrig så lyssnade på kroppen och lät den vila. Sprang inte en meter på en hel vecka. Tog en del lugna promenader bara. 

Andra veckan började jag köra några lugna joggingpass igen och lite styrketräning. Fortfarande seg och tung känsla i kroppen men blev några lugna joggar. 

Nu 3:e veckan är jag igång igen. Börjat köra lite kvalitepass igen och kroppen känns helt återhämtad. Nu är jag verkligen redo för tuffare pass igen. Jag kände verkligen att jag ville lyssna på kroppen och ge den tid. Det var en stoor bedrift och urladdning att genomföra marathon i berlin så nu fick kroppen välbehövlig vila. 

Nu är jag taggar mot nästa mål!

Inga kommentarer: