onsdag, september 20, 2023

Korta snabba intervaller

 Japp så stod det på schemat för tisdagen. 15 minuter lugn uppvärmning följt av 10 x 60 sekunder snabba intervaller. 

Jag upplevde en lätt känsla i kroppen! Jag sprang snabbt på intervallerna och fick upp pulsen högt men det kändes inte så jobbigt i kroppen! fantastiskt skön känsla!
Brände av mina 10 intervaller och avslutade den sista snabbast och med känslan att jag hade kunnat ta nån till! Det var en skön positiv känsla att ha efter passet och ta med sig vidare i veckan. 


Nu står det löpvila på programmet närmsta dagarna. Kommer promenera en del och kanske lite överkroppsstyrka men benen ska få vila. De kommer få så de tål ändå sen till helgen.. 

som närmar sig med stormsteg och jag är skitnervös!! Men det ska också bli roligt!

Inga kommentarer: