tisdag, april 19, 2022

Det går framåt

 Sprang långpass i söndags, hela 15 km. Det är längsta passet sen innan jag blev sjuk i Covid i januari. Så hoppet om varvet lever helt klart. Däremot är det ytterst oklart om hurvida jag kommer ställa mig på startlinjen på  marathon i juni. Jag har gjort det otränad en gång förut och det är fasen inte roligt. Nåväl en sak i taget. 

Har varit hos sjukgymnasten med min axel igen och fick beröm för jag har kämpat på så bra med min rehab, heja mig så nu får jag börja öka lite på styrkan igen. Det känns bra.

Drog till gymet på lunchen idag och körde ett tufft överkroppspass bara därför :) samt mage såklart!

Skulle väl egentligen ha sprungit idag men benen är fortfarande lite sega efter långpasset i söndags så de får vila tills imorgon!

Inga kommentarer: