fredag, april 16, 2021

Trotsar förkylningen!

 Familjen har varit förkyld hela veckan, maken värst och så snoriga barn. Jag har haft lätta symtom som kommit och gått lite men inte riktigt brutit ut, men jag har inte vågat springa för då brukar jag bli sjuk om jag har nåt på g.

Men idag kände jag mig helt pigg o kry så jag tänkte att va fasen jag kör ett lätt pass på vinst o förlust. Och det blev ett underbart pass. 12 grader o strålande sol. Jag sprang utan tidskrav och bara njöt av naturen och solen! Fantastiskt skönt pass. Precis vad jag behövde efter en tuff vecka!!

distans: 7,03 km
tid: 51:34
tempo: 7.20 min/km

Jag passade på att testa mitt nya bälte från Naked. Och jäklar vad jag är nöjd! Det kändes knappt att jag hade nåt på mig. och det rymmer ju massa saker. Just på detta pass behövde jag ju inte ha så mycket med men för framtida längre pass. finns gott om plats, sitter bra och är bekvämt! Toppen verkligen!

Inga kommentarer: