måndag, oktober 25, 2010

Håll tummarna!

Det är tråkigt att inte kunna träna, det kryper i benen och kroppen skriker av längtan. Men min förkylning visade sig från den envisa sidan och jag kunde inte träna vare sig fredag, lördag eller söndag. Snörvel, snor, nys och host.
Men idag måndag mår jag mycket bättre. Jag kan andas genom näsan det är ju ett stort framsteg :)
Skämt och sido så känner jag mig faktiskt frisk idag, så på lunchen tänkte jag mig en liten kort tur på löpbandet för att känna hur det känns. Bättre börja med ett par km inomhus innan jag ger mig ut igen i kalla friska luften! Håll tummarna att det går bra idag så jag kan springa ute imorgon !

3 kommentarer:

T sa...

tummar hålls hårt

Jossan sa...

Tack för tummarna, de verkade funka!

Carina sa...

Jag höll alla tummarna jätte jätte hårt!!! Verkade hjälpa ju!!