tisdag, februari 16, 2021

Sprungit ute!

 Jajemen två pass har jag sprungit ute nu :)

Efter att ha harvat inne på löpbandet nu i 3 veckor pga väldigt låga temperaturer har jag tagit tillvara på de dagar jag kunnat springa ute. I söndags var det -6-7 grader och lite på gränsen, men solen sken så det var torr luft så det gick ändå bra med mina luftrör. Jag sprang 8 kilometer och bara njöt! Så härligt att få komma ut och springa igen!

Och idag på lunchen. Bara -3 weee! Måste ut! Pga jobb hann jag inte så långt pass men 5 sköna kilometer ute i friska luften är bättre än inga! Och mycket bättre än att tråka på  bandet så jag är nöjd. Och det bästa är att det ser ut som det ska fortsätta ligga mellan 0 och ett par minus bara närmsta dagarna. Det innebär att jag kan springa mer ute!!! woho!


Inga kommentarer: