måndag, september 19, 2016

v. 37

Här kommer rapporten för vecka 37

Måndag: vila
Tisdag: 20 min cykel + tennis 60 min
onsdag: 20 min PW
torsdag: 40 min PW
fredag: vila
Lördag: 6,5 timme vandring, 33,3 km
Söndag: vila

Jag och sambon hade barnvakt till Julian i lördags och gav oss t på Roslagsmarchen.
En drygt 3 mil lång vandring längs roslagsleden. Vi åkte en bss till Östanå färjeläge och vandrade därifrån tillbaka till åkersberga, genom skog och mark, över stock och sten! Vi var ute i ca 7 timmar med några stopp längs vägen för lunch och fika. Kanon arrangemang, Nu är kroppen trött!

Bara -0,2 på vågen denna veckan men det känns som mina mskler samlat på sig en del vätska under lördagens vandring så jag hoppas på bättre mins nästa vecka. Men allt minus är minus och jag kan n konstatera att med dagens 76,5 är jag nu nere på totalt -10 kg sen första janari i år!

Inga kommentarer: