torsdag, september 15, 2016

Uppdatering!

Vågen startade 1:a Augusti på hemska 83,7 kg.
Idag, 6 veckor senare visar den 76,7.
Jag har alltså tappat 7 kg! Det känns helt suveränt. Det börjar kännas i kroppen, lättare, piggare och kläderna sitter löst!

Jag tränar inte så mycket löpning just nu utan tänkte avvakta tills jag kommit ner på en bra vikt för att springa, jag kände när jag var för tung att kroppen tar för mycket stryk. Så nu tränar jag annat. Massa promenader och styrkeövningar hemma. Och så har jag tecknat upp mig på friskis och börjat köra deras cirkelfys. Huvaligen vad jobbigt! Och kul.

Jag har även tagit upp en gammal hobby igen, tennis! Så roligt. Hade första lektionen i tisdags. Det var så skoj. Och det är bra träning, helt blöt av svett gick jag därifrån med ett leende på läpparna!

Jag är på väg tillbaka!

1 kommentar:

Carina sa...

Härligt Jossan! Du är verkligen på gång!