måndag, maj 30, 2016

v.21 Igång igen

Ja nu är det över, Göteborgsvarvet. Jag var lite stressad över det innan och hade ju inte tränat alls så mycket som jag borde vilket medförde en oroskänsla och onödig stress. Så det är så skönt att det är över nu.

Nu har jag börjat om igen och ska försöka göra en träningsplanering inför sommaren.
Målet är Stockholm halvmara i september. Då ska jag ha revansch för Göteborgsvarvet och springa hela vägen inom maxtid!

Jag har några andra lopp inplanerade innan men det är inget jag ser så allvarligt på utan de får bli en del av träningen. Det första är 11 juni, Österåkersmilen.

Vecka 21 blev såhär:
Måndag: vila
Tisdag: 1 timme styrka med Pt Kicki + Vårruset 5 km
Onsdag: vila
Torsdag: Intervaller 5 km
Fredag: vila
Lördag: 5 km löpning
Söndag: 4 km barnvagnspromenad

Inga kommentarer: